Powered By Blogger

czwartek, 14 maja 2015

Po komisji

Już dawno Patryk nie wpadł na żaden ostro-głupi pomysł.No i wymyślił.Skoro nauczył się trochę operować maszynką do golenia to mu przypominam że czas zgolić brodę, zawsze wygląda to w ten sposób że on goli część brody a potem ja mu resztę wygalam. A tym razem kiedy go zobaczyłam to normalnie ręce mi opadły broda jak zwykle zgolona z jednej strony,ale dodatkowo pozbawił się brwi i częściowo rzęs.A zrobił to dlatego że mu przeszkadzały.No cóż po poprawce brody osiągnęłam wygląd niesamowity,a tu mamy się stawić na komisję. Normalnie wzrok lekarza był zadziwiający nawet mnie no wytłumaczyłam mu jak to Patryk zrobił.ale chyba mi niezabardzo wierzył.A na tej komisji powtórka z rozrywki te same pytania jak na poprzednich  próbował rozmowy z Patrykiem ale zbyt wiele się nie dowiedział no to przepytał mnie potem jeszcze psycholog u którego Patryk siedział tak naburmuszony że poszło ekspresowo. No i teraz czekamy na decyzję jaką podejmą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz