Powered By Blogger

poniedziałek, 5 marca 2012

...

Dzisiaj Patryk chciał zobaczyć czy ktoś obejrzał jego tort i był bardzo wzruszony kiedy przeczytaliśmy życzenia od odwiedzających naszego bloga i koniecznie kazał mi napisać, że wszystkim bardzo dziękuje i z chęcią zaprosiłby wszystkich na torta i kawę. No i musiałam mu tłumaczyć że ci fajni ludzie to raczej się nie znają ze sobą i nie da się zaprosić ich do domu, a ja też naprawdę znam tych ludzi poprzez odwiedzanie ich na blogach.Potem powiedział że szkoda , ale fajnie że lubią czytać.A ja osobiście też się cieszę razem z nim dziękuję że nas odwiedzacie.

6 komentarzy:

  1. Przekaż Patrykowi podziękowanie za zaproszenie - liczą się przecież chęci, a przecież można utrzymywać pewnego rodzaju więzi na odległość - ja ostatnio mam wrażenie, że często bliżsi mi są obcy ludzie niż ci z tzw. rodziny... Wiadomo, rodzina to rodzina, ale łączność blogowa też dobra rzecz. Pozdrawiam ciepło. Loa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia, jak Poprzedniczka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Patryku za zaproszenie. Czuję się zaszczycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe przesyłamy, zdrówka, spełnienia marzeń, dobrych ludzi wokół i duużo słońca! Torcik cudny, na pewno smaczny ;)
    Pozdrawiamy -kajtusiowa rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Betino i wszystkie inne "blogowe" dziewczyny, najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet - dużo sił, zdrowia i pogody ducha - aby nam nie zabrakło nigdy uśmiechu i woli walki - pozdrawiam. Loa

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzeikuj Patrykowi i powiedz, że zjem wirtualny torcik.

    OdpowiedzUsuń