Powered By Blogger

wtorek, 21 sierpnia 2012

Kolacja

Są takie dni kiedy przychodząc z pracy nie mam już siły na nic i to dosłownie. No a jeszcze w związku ze startem bardzo ciekawego systemu sprzedaży detalicznej do którego przystąpiłam  i polecam go wszystkim którym zależy na tańszych zakupach codziennych artykułów   http://www.familo.com/r/betina123  ,wieczorem było szkolenie w którym wiele ciekawych rzeczy przekazują.No a w domu jeszcze z niepełno sprawnym dzieckiem kto je ma to wie jak wygląda przyjście z pracy. Zawsze moc tematów które muszą być natychmiast poruszone bo mój Patryk wszystko musi mi przekazać i to już teraz.W końcu zrobiło się późno i kiedy Patryk zapytał a co na kolację to mnie rozbroiło bo zapomniał, że już jadł.Mówię mu żeby powiedział na co jeszcze ma ochotę to zrobię. A za chwilę na tależu przynosi mi podgrzaną w kuchence parówkę z sosem, który tylko on lubi i mówi że to kolacja dla mnie bo widział że nie mam czasu. Normalnie szok i zaskoczenie ale to bardzo miłe zaskoczenie.

2 komentarze: