Powered By Blogger

sobota, 11 sierpnia 2012

Nie przeszkadzaj

Dzisiaj znowu Patryk został sam w domu na czas kiedy jesteśmy z mężem w pracy. Zostawiłam mu telefon żeby mógł zadwonić kiedy będzie czegoś potrzebował. Jako że się nie oddzywał sama do niego próbowałam dzwonić tylko z numeru którego nie zapisałam w telefonie. Zdziwiło mnie,że nie odbiera i spróbowałam jeszcze raz tym razem ze starego numeru i wtedy odebrał i jeszcze mnie poinstruował, że nieznanych numerów się nie odbiera bo nie wiadomo kto dzwoni. Nie myślałam, że Patryk tak bierze do siebie to co usłyszy, a przypomniało mi się jak niedawno rozmawiałam przy nim ze znajomą, która powiedziała ,że żadnych obcych i zastrzeżonych numerów on nie odbiera bo ona woli wiedzieć z kim rozmawia.No to wytłumaczyłam Patrykowi żeby jednak odebrał jak będzie telefon dzwonił bo nikt obcy nie zna tego numeru i kiedy później zadzwoniłam to mi zwrócił uwagę że mu przeszkadzam  i jak będzie coś chciał to sam zadzwoni. Oj coraz bardziej samodzielny ten mój Patryk, ale to dobrze bo łatwiej nam wszystkim.

1 komentarz: