Powered By Blogger

sobota, 13 października 2012

Odszkodownie

Patryk ma w końcu wyleczonego i nadbudowanego zęba, którego złamał jeszcze przed wakacjami.I właśnie się dowiedziałam ile odszkodowania Patryk dostanie za ubitego stałego zęba rozciętą wargę. Jest to zawrotna suma,którą wyliczają jako 0,5% od podstawy ubezpieczenia czyli całe trzydzieści pięć złotych. Czyż to nie jest zawrotna kwota? Na pocieszanie dzieciaka po zabiegach pani doktor więcej musiałam wydać, ale w całej tej sprawie dobre jest to że Patryk chce chodzić leczyć zęby u tej akurat pani doktor. A jeszcze można dostać zwrot dwustu złotych jeżeli nadbudowa była wykonana prywatnie. Nam na szczęście pani doktor wykonała nadbudowę zęba  na fundusz i mamy nadzieję, że ta nadbudowa będzie się trzymać, bo w innym przypadku trzeba będzie poprawkę zrobić prywatnie.Przy okazji po informowano mnie, że o zwrot kosztów mogę wystąpić w okresie dwóch lat od zgłoszenia szkody. To mnie przy najmniej trochę uspokoiło, że może nie tak całkiem na marne składanie o odszkodowanie.

1 komentarz:

  1. Przepraszam za dosadność, ale tak mi się skojarzyło, że za urwanie kończyny można by ,,wyciągnąć'' jakieś pięć stówek...

    OdpowiedzUsuń