Powered By Blogger

poniedziałek, 19 listopada 2012

Palacz z doskoku

 Nie mam pojęcia co się dzieje , ale mój małżonek o którym myślałam że jest rozsądnym człowiekiem pokazuje że tak nie jest. Ponad dziesięć lat temu rzucił palenie i wszyscy przyzwyczaliśmy się do tego, że mamy dom wolny od tytoniowego smrodu. A teraz kiedy ma coraz więcej problemów zdrowotnych dobija mnie tym, że zaczyna sobie podpalać. Najnormalniej zaczyna mnie to dobijać bo żadne rozsądne argumenty do niego nie przemawiają. A jakby tego było mało Patrykowi bardzo się to zaczyna podobać to że tata pali i nic tylko czeka bo jak będzie miał osiemnaście lat to też będzie mógł palić. No ręce opadają młody że nie rozumie to mogę pojąć, ale co staremu  bije to nie mam pojęcia. Nawet w mądrych książkach nie ma odpowiedzi   http://www.zlotemysli.pl/betina123654,1/prod/6486/mezczyzna-od-a-do-z-piotr-mart.html  .Ale na wiele innych pytań odpowiedź w tej pozycji można znaleźć, a nawet pokusić się o zrozumienie toku myślenia swojego faceta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz