Powered By Blogger

czwartek, 22 listopada 2012

Znowu problem

 Dawno już Patrykowi nie przydażały się mokre wpadki, aż do dziś.Próbowałam się dowiedzieć co było przyczyną i okazało się, że głupia zabawa przy której kolega ścisnął go za jajeczko i to tak że aż popuścił. A tu wieczorem jak wychodziłam do pracy to Patryk mnie zawołał bo sika na czerwono. No i teraz strach pomyśleć czy coś się nie stało .Jutro rano idziemy sprawdzić do lekarza czy to nie jest jakiś poważny problem, bo to co w internecie przeczytałam to takie objawy są zawsze bardzo niepokojące i z reguły oznaczają poważne choróbska nerek.

3 komentarze:

  1. To może być chwilowy skutek urazu, oby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Betino - miała ostatnio sporo zawirowań i zmieniłam bloga - http://mojcodzienniecodziennik.blogspot.com/. Teraz jestem Kami.
    Czytam, że na Ciebie co trochę coś spada - a tu Mąż, a tu patryk i pewnie znacznie tego więcej. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie to poważne - życzę wszystkiego dobrego - pozdrawiam - od teraz Kami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! To, co ja wyczytałam o swoich objawach w internecie, zabrało mi dwa dni życia. Już mogłam trumnę szykować. A tutaj nic strasznego. Dlatego zamartwianie się zostaw po wizycie z lekarzem. Może to zwykłe przeziębienie.

    OdpowiedzUsuń