Powered By Blogger

czwartek, 28 lipca 2011

...

Czy pogoda nie płata nam figli wczoraj ulewa a dziś kiedy cały dzień jestem w pracy to pięknie świeci słonko.Nie było innego wyjścia zadzwoniłam do domu i mówię mojemu dzieciakowi,że po pracy przejedziemy się na rowerach chociaż kawałek.Jeszcze nie dotarłam do domu a już po drodze dzieciaki z sąsiedztwa proszą  żeby wziąść rowery i jechać "gdzieś".A w domu moje dziecko już zapomniało,że mamy jechać bo jak zwykle znalazł jakąś grę na internecie a według niego to gra nie może czekać i naprawdę trudno zmusić go do wyłączenia komputera. Na szczęście dziewczyny już były gotowe i nie popuściły musiał się ubrać i zrobiliśmy krótką rundkę bo niestety wieczór coraz szybciej zapada.

3 komentarze:

  1. U nas od dwóch dni pada. Jest po prostu brzydko, jesiennie i zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie pada na szczęście a nawet świeci sobie słoneczko :) Dobrze, że u mnie jeszcze dzieciakom komputer kojarzy się tylko jako zabawka. Ale już boje się co będzie za kilka lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa ironia losu. Jak mamy wolne pogoda paskudna, jak trzeba pracować piękna. Niestety :-(

    OdpowiedzUsuń