Powered By Blogger

niedziela, 12 lutego 2012

Albertiana

Jakoś nie miałam ostatnio czasu żeby pisać, ale muszę podzielić się wiadomością że przedstawienie, które przygotowała szkoła Patryka przeszło do drugiego etapu co wiązało się z tym że występ był przed publicznością wystawiony w domu kultury. Oczywiście musiałam być obecna żeby na własne oczy zobaczyć jak sobie dzieciaki radzą na scenie i jestem pod wrażeniem nie tylko występu naszych dzieci ale także innych bo poziom był zaskakująco wysoki. Niestety z powodu ilości wystawionych przedstawień Patryk nie dał radę doczekać do końca,a część występów była dość trudna w odbiorze i dopiero po feriach dowiem się jak zostali ocenieni przez jury. Jak dla mnie była rewelacja ale no cóż muszę przyznać że nie jestem bezstronna.

5 komentarzy:

  1. No proszę, masz powód do dumy. Czasem dzieci potrafią zaskakiwać swoimi talentami. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Tak miło jest czasem dostrzec w naszych dzieciach coś zupełnie innego niż na co dzień. Na pewno masz powód do domu - cudowne uczucie - pozdrawiam. Loa

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo to,że występowali na scenie przed publicznościa, to już jest dużo! Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje pogratulowac. Występ publiczny jest nie lada wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje. Oby więcej optymistycznych wiadomości. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń