Powered By Blogger

środa, 4 kwietnia 2012

oznaka wiosny

Nareszcie widać pierwsze wiosenne kwiatki. Co prawda powinno być ich znacznie więcej, ale niestety w ogródek wdał mi się jakiś paskudny gryzoń i po zimie zostawił masę dziur w ziemi i pozjadał cebulki kwiatków. Kupiłam w ogrodniczym preparat żeby się go pozbyć tylko czy będą jakieś efekty to nie wiem. Jak na razie to muszę obserwować i w miejsca po cebulkach będę nasadzać jakieś inne kwiatki tyle tylko że teraz smutno wygląda mój ogródek. Dobrze że chociaż jest pogodnie i ciepło to się trochę zazieleni będzie można zaczepić wzrok o krzewy bo już ładnie puszczają pączki. Oczywiście tylko te którym udało się przetrwać zimowe mrozy i nie podkopał ich gryzoń.

5 komentarzy:

  1. Chyba posiadam tego samego zwierza. U mnie słownie jeden krokus w tym roku. A zwykle było ze 30 żółtych i tyleż fioletowych w paski...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne!!!! Oj, ja juz nie mogę doczekac się ciieplutkich dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje przebiśniegi nornice wyjadły! Krokusów też jak na lekarstwo....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeprowadziłam się tutaj. Zapraszam.
    http://furtka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń