Powered By Blogger

środa, 18 lipca 2012

Kolektory

Umówiłam się po pracy  z doradcą w sprawie kolektorów słonecznych.Mąż stwierdził, że się a dużo napatrzyłam na dachy podczas jazdy autokarem na wczasy, ale faktycznie w Bułgarii co dom to solary na dachu. No to pomyślałam co mi szkodzi dowiedzieć się czegoś konkretnie na ten temat tym bardziej że porada miała być bezpłatna i niezobowiązująca do podpisania jakiejkolwiek umowy .I cóż na początek rozczarowanie bo za mało płacę za prąd żebym odczuła konkretną ulgę w opłatach po instalacji tych paneli , ale jakby popatrzeć w dłuższym czasie i przy prognozowanych podwyżkach energii, to jeszcze biorąc pod uwagę że byłoby ekologicznie to doradca -radzi instalację.Może i te koszty nie są aż tak wysokie i miałoby być też do finansowanie z funduszy unijnych, ale niestety jak dla mnie na dzień dzisiejszy za drogo czym rozczarowałam panią  doradzającą instalację.Niby nic zobowiązującego , ale ciężko rozmawia się kiedy ktoś próbuje podejść człowieka reklamą, że wszystko skredytują to miesięcznie nie będzie tak drogo itd. Ale udało mi się iść na mały kompromis po prostu wzięłam wizytówkę i obiecałam się skontaktować kiedy poprawią mi się dochody, na co niestety liczyć raczej nie mogę. Atak przy okazji jeśli kogoś trapią kłopoty natury finansowej to polecam http://goo.gl/LqEiK   .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz