Powered By Blogger

czwartek, 19 lipca 2012

Stomatolog

Patryk miał na dzisiaj termin na leczenie tego ułamanego zęba.Jak było do przewidzenia tylko pierwsza wizyta upłynęła bez ekscesów. Dzisiaj musiałam całą drogę zapewniać, że pani doktor będzie ostrożnie leczyć i że prawdopodobnie nie będzie zbyt bolało.Jako że na korytarzu było kilka osób to udało mi się przekonać Patryka żeby nie robił obciachu bo jest dużym facetem a zęba musi naprawić. W gabinecie, który jak już wspominałam nie różni się od gabinetów prywatnych pod względem wyposażenia Patryk zachował się super,a kiedy maił sprawdzane czy ząb się wystarczająco zatruł to mnie się słabo robiło a on dopóki mu nie powiedziałam żeby jeśli go boli to ma ścisnąć mi rękę to wcale nie okazywał,że coś czuje. Nawet pani doktor była zdziwiona,że tak spokojnie siedzi.Przed wyjściem jeszcze nas poinformowała że prawdopodobnie będzie go trochę bolało i żeby podać tabletki przeciw bólowe, ale minęło pięć godzin a Patryk się nie skarży. I co najważniejsze obiecał że dalej będzie chodził na leczenie...http://www.zlotemysli.pl/betina123654,1/prod/6228/jak-wyleczyc-nieuleczalne-choroby-lidia-szadkowska.html

2 komentarze:

  1. No to dzielnego chłopaka masz - gratulacje - pozdrawiam ciepło -ciesze się, ze wyjazd do Bułgarii się udał - pozdrawiam - Loa

    OdpowiedzUsuń