Powered By Blogger

środa, 2 stycznia 2013

Nowe recepty

 Małżonek poszedł dzisiaj na terminową wizytę do stomatologa i okazało się że przy jego schorzeniach trzeba przed usunięciem zęba przyjmować lekarstwo i dopiero potem usunąć. No to wzięłam receptę i w aptece zostałam po informowana, że na taką receptę mogę wykupić lek ale bez zniżki no chyba, że pójdę do lekarza i wezmę nową receptę na w/g obowiązującego obecnie wzoru. Skoro byłam w pobliżu to poszłam po nową receptę i niestety okazuje się że nikt nie informuje stomatologów o nowych drukach, a o takie się trzeba upomnieć. Nie mam pretensji do lekarza ale nie dziwię się, że naszemu NFZ etowi wiecznie brakuje pieniędzy skoro co chwilę zmieniają się jakieś druki pieczątki a jak przed chwilą w telekspresie podali w szpitalach zamiast kart chorobowych opaski. Wygląda na to, że chcą aby pacjent w szpitalu czuł się jak na wczasach. Ciekawe czy opaski będą kolorowe jak w hotelach żeby każdy wiedział czy kto ubezpieczony pracujący a może prywatnie opłaca pobyt. I tak świat się kręci dalej po nowym roku a nasze władze dbają żeby naród stale był na bieżąco z nowinkami w NFZ.

1 komentarz:

  1. Witaj Bettino - czytam Cię regularnie, ale jakoś ostatnio rzadziej komentuje. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    A co do recept, to wiesz lepsze jest wrogiem dobrego, a u nas zawsze był bałagan i biurokracja... Pewnie te zmiany związane są z EWUSiem - tym system, który sprawdza, czy jest się ubezpieczonym czy nie... Zanim to się unormuje, to pewnie trochę potrwa, albo i dłuzej... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń