Powered By Blogger

czwartek, 1 września 2011

Do szkoły

Wakacje skończyły się jak zwykle za szybko jak to mówią dzieciaki, ale patrząc na to ze strony rodzica będzie trochę spokoju w domu kiedy dzieciak w szkole. Jak to zwykle bywa już od dziś mój Patryk nie chciał rano wstać i to jest conajmniej zastanawiające bo całe wakacje przebudzał się wczesnym rankiem. Niestety jak się okazało bus Patryka zabierał będzie o siódmej rano,toteż nie ma żartów trochę ze złością ale po dwudziestej pierwszej udało mi się zagonić mojego uczniaka do łóżka. Zobaczymy rano jak pójdzie wstawanie.

4 komentarze:

  1. A moja Kasia bardzo lubi szkołę. Już od kilku dni przeżywała,że "znowu się zacznie". Dzisiaj wstała skoro świt. Nie mogła doczekać się, kiedy pojedziemy do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet nie zdążę zauważyć, że dziecko w szkole, jak już wraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja mała była bardzo zawiedziona, że od pierwszego dnia szkoły nie mogła zacząć się uczyc i wykazywać:) mała mądralińska.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój nastolatek chętnie szkołę zamieniłby na dalsze wakacje ;-((((

    OdpowiedzUsuń