Powered By Blogger

wtorek, 13 września 2011

Elegancja

Nie wiem czy inne dzieciaki też, ale mój Patryk kiedy ma wolne od zajęć to z najmilszą chęcią przez cały dzień chodziłby ubrany w same bokserki. I na nic się zda mówienie, że jest zimno czy też, że ktoś go zobaczy  on poprostu nie lubi się ubierać. Ale ostatnio mnie zaskoczył kiedy powiedziałam, że przyjadą goście posiedzieć na kawę stwierdził sam od siebie, że idzie się ubrać.Chciałam mu trochę podpowiedzieć co ma ubrać bo znam jego pomysły, ale stwierdził"poradzę sobie".Po dłuższej chwili Patryk przyszedł na dół w ciemnych spodniach i białej koszuli zupełnie jak na akademię do szkoły i nawet guziki miał poprawnie zapięte co mu się bardzo żadko udaje zrobić. Pytam dlaczego tak się ubrał to mi odpowiedział, że jak mają być goście to on musi być elegancki. W całej tej elegancji miał postawiony kołnierzyk w koszuli i chciałam mu go poprawić, żeby wyglądał jak trzeba a moje dziecko nie zgodziło się na to, gdyż jak to ujął chce wyglądać jak Elwis. Nie wiem skąd takie skojarzenie wydawało mi się, że filmów z Elwisem to on raczej nie zna, a on mi na to że widział na YouTube i tak ma być.Ostatnim czasem coraz częściej zaskakuje mnie mój dzieciak swoim zachowaniem.

3 komentarze:

  1. Pozwól mu na własną indywidualność i oryginalność. To cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci maja różne pomysły, są zaskakujące. Moja córcia ostatnio przyodziała braciszka w swoje rzeczy i stwierdziła, że to jej księciunio. A księciunio chodził tak przez 2 godziny i nie chciał sie rozebrać Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam swoje pomysły na ubrania. Po prostu idę do szafy i przynoszę z niej to, w czym chcę się nosić, bez względu na panujące temperatury czy też inne okoliczności. Ostatnio mama znosi do domu różne jesienno-zimowe ubrania i moją ulubioną zabawą jest ich przymierzanie i pokazywanie się wszystkim domownikom, jak to pięknie w nich wyglądam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń