Powered By Blogger

sobota, 19 listopada 2011

Faktycznie jeździ konno




No to wstępną naukę jeżdżenia na koniach mamy ukończoną.Wczoraj byliśmy na podsumowaniu tego szkolnego projektu i naprawdę dumą napawa to co nasze dzieciaki osiągnęły.Jakoś wcześniej Patryk dość lakonicznie opowiadał co się działo na zajęciach najczęściej słyszałam, że było nudno a czasem że fajnie. W związku z tym nie spodziewałam się zbytnich efektów. A tu naprawdę okazało się, że dzieciaki umieją utrzymać się prosto w siodle a nawet w czasie jazdy wykonywać proste ćwiczenia Patryk uświadomił mnie też na swój sposób, że jak się chce jeździć to trzeba konie wyczyścić i wysprzątać im boksy-szkoda, że nie da się tego przełożyć na sprzątanie w pokoju to ponoć zupełnie co innego. Ale najlepszy numer to taki, że Patryk udowodnił że nawet jadąc na koniu można się zdrzemnąć czyli nic nie jest niemożliwe.

2 komentarze:

  1. Dzieciaki posiadają znacznie większy potęcjał niż nam się wydaje. Zobaczysz, Patryk jeszcze nie jeden raz Cię zaskoczy. A sprzątanie... mój Misiek tez jakoś tego słowa nie rozumie... no chyba, że się wkurzę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam bym na koniu nie śmiałabym się zdrzemnąć...hihihih Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń