Powered By Blogger

środa, 4 maja 2011

Gry

Moje dziecko wczoraj przy okropnie brzydkiej pogodzie upierało się ,że musi iść do cioci zainstalować grę na komputerze.Ja oczywiście cały czas usilnie tłumaczyłam  mu ,że jak ciocia będzie chciała żeby przyszedł to da znać i nie dałam się namówić na spacer do ciotki.Właściwie to byłam przekonana ,że mój synek zmyśla tylko po to żeby wyjść z domu.A tu dzisiaj rano zostałam wypytana dlaczego mój dzieciak nie przyszedł zainstalować gierki skoro obiecał i że przecierz mogliśy razem iść spacerkiem do ciotki bo czekała.No cóż stanęło na tym, że dziś pójdziemy razem,a ja będę bardziej wierzyć w to co moje dziecko mówi bo nie zawsze fantazjuje.

2 komentarze:

  1. Ciocia przecież mogła zadzwonić... więcej wiary we własne dziecię ;-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiara w dziecko jest tylko nie zawsze można wierzyć w to co mówi

    OdpowiedzUsuń