Powered By Blogger

środa, 26 października 2011

....

Już od dłuższego czasu mieliśmy spokój z problemem podmoczonych ubrań i wydawało mi się, że tak już zostanie. A dziś niestety po przyjeździe Patryka z wyprawy do teatru problem wrócił. Zmieniło się tylko jego nastawienie do sprawy ,wcześniej udawał, że nic się nie stało, a dziś od razu mówi, że musimy jechać szybko do domu bo jest problem. Domyśliłam się o co chodzi, ale najpierw chciałam  podjechać do sklepu żeby dwa razy nie jeździć. Na to moje dziecko wspaniałomyślnie, że on poczeka w samochodzie aż ja zrobię zakupy. To też świadczy o tym, że zdaje sobie sprawę, że coś jest nie tak jak powinno bo kiedyś nie przeszkodziłoby mu to żeby chcieć iść ze mną. Przypuszczam, że gdybym pojechała z nimi to udałoby mi się przypomnieć mu w odpowiedniej chwili o tym żeby skorzystał z toalety, ale on kiedy go zapytać czy idzie się załatwić to zawsze odpowiada,że teraz mu się nie chce. Tylko dzisiaj było niemożliwe jechać z nimi bo wyjeżdżali kiedy byłam w pracy, a opiekunowie nie pytają kilka razy bo nigdzie by nie pojechali.  Niestety w takich chwilach ogarnia mnie złość, że nad tak prozaiczną sprawą jak popuszczanie w czasie dłuższej jazdy samochodem nie można zapanować.

2 komentarze:

  1. Niestety, nie zawsze jesteśmy w stanie nad wszystkim zapanować... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się nad wszystkim zapanować, cóż zdarza się...

    OdpowiedzUsuń