Powered By Blogger

środa, 11 stycznia 2012

Zarobisz?

Zawsze interesowało mnie jak można dodatkowo zarobić. Kiedy pisałam już mojego bloga to założyłam też konto AdSense, które daje możliwość zarobku za umieszczanie reklam na blogu. I wszystko było ok do czasu kiedy mojego bloga zaczęło odwiedzać coraz więcej osób a niektóre z nich były zainteresowane reklamą.Na logikę każdy powinien być zadowolony ale okazało się że w trosce o interesy reklamo dawców konto zostaje wyłączone ,a zarobki (kwota śmiesznie niska) zostaną zwrócone reklamo dawcom.No cóż za skarby nie mogę pojąć o co chodzi ale przykre jak z człowieka robią idiotę. Trochę mi lżej to napisałam a swoją drogą jestem ciekawa ilu ludzi tak nabrali....... Czy zna ktoś sposób jak uchronić zamek błyskawiczny przed rozerwaniem Patryk załatwi już drugą kurtkę a zamki tak wszyte że choćby nie wiem jak się starać wymienić to kurtka wygląda jak dziadówka.

3 komentarze:

  1. Nie znam się na tym koncie z reklamami Betina. Kiedyś zamki błyskawiczne nacierało się świecą ale być może jest bardziej współczesny sposób. Pomaga też powolne ich zapinanie i równie powolne rozpinanie choć z tym u młodzieży jest różnie. Brak cierpliwości, niestety. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. z reklamą miałam dokładnie to samo, choć nie była to bagatelna kwota bo wiesz, ile mam odwiedzin. Nie zapłacono mi ani grosza odpisując to, co Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli to tak wygląda że zgodnie z prawem oszukują

    OdpowiedzUsuń