Powered By Blogger

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Dorośli ?

Cały czas myślałam ,że dziecko które jest dorosłe ma prawo i obowiąek życia własnym życiem ,niestety na przykładzie moich dorosłych już dzieci widzę ,że nie wszystko idzie tak jak powinno.Oni chcieliby żeby wszystko toczyło się według ich dziwnych zasad,których ja nie rozumię i nie uznaję.Kiedy jest wszystko w porządku i bez problemów to są zadowoleni z życia,ale kiedy pojawia się problem to zamiast go wspólnie rozwiązać to od razu się rozchodzą  i myślą przy tym ,że wszystko samo się załatwi.W takich chwilach jestem niemalże zadowolona ,że moja najmłodsza latorośl pozostanie wiecznym dzieckiem i przynajmniej niektóre problemy w przyszłości mnie ominą.

1 komentarz:

  1. Myślę,że młodzi są bardziej niecierpliwi
    i trudniej im zmagać się z problemami

    OdpowiedzUsuń